mandag 24. mars 2008

Tilbakemeldinger

Tilbakemelding fra Workshop i runer og runespådom 28.02.2016 i Horten:

Ja hjertlig mange takk for en flott dag alle sammen. Det kom mykje bra ut av kurset, fine erfaringer og mykje lærdom. Takk til Dag og Bonnie for at dykkon delte denna kunnskapen på ein så fin måte med oss.

Tron


Tusen takk for flott kurs. Gleder meg til å jobbe videre med runene. Vi ble en fin gruppe. Håper vi møtes igjen på nytt runekurs ved en senere anledning.


Terese


Ble så inspirert at jeg har sitt her med tromma og syngi for full hals.


Birgitta


Tilbakemelding fra kurset Et skyldfritt hjerte 14.11-15.11.2015 i Oslo:

Kan på det varmeste anbefale kurs, seremonier og annet sprell med Bonnie Rungarunga og Dag R. Linnerud. Hjertelig takk til dere. :-) Og ikke minst takk for gode påminnelser om å leve i kjærlighet. Etter en helg som dette er man ikke lenger den samme. Med gamle fryktbaserte tanke og handlingsmønstre bevisstgjort og transformert i kjærlighet kjenner jeg en god ro og jeg føler meg me åpen enn tidligere. Alt virker også klarere. Takk fra hjertet!

Jonas D.

Tilbakemeldinger fra rune-workshop i Oslo 3/10-15.

Takk for en herlig runekurs-lørdag med deg og Bonnie. Det er så fint å samles i en stor ring med vakre sjeler og få undervisning om våres fantastiske nordiske historie. Synge runenes lyder og høre Bonnies vakre healende stemme og ikke minst hennes tromme.

Anne Kathrine

Ja, og stor takk til dere - det var magisk, inspirerende og utrolig kraftfullt! Det gikk rett inn i den jobbinga jeg har holdt på med en stund, ble helt slått ut. I dag har jeg vært flere timer i skogen og tok med runene. Jeg følte meg temmelig ubalansert, masse i hodet, ingen ro - og så trakk jeg en rune for den energien jeg var i - og det ble Eo! Perfekt! Kom straks på Yggdrasil - det å være tilkoblet både oppe, i midten og ikke minst nede i jorda med røttene - så det har vært en vei tilbake til balanse i dag - takk.

Marit

Tusen takk for en magisk innføring i runenes verden. Dag og Bonnie utfylte hverandre utrolig fint.

Heidi  

Tilbakemelding fra Sjaman-medisin kurs 1/11 - 2/11 - 2014 i Oslo:

Takk til DagR og Bonnie og alle deltakerne på kurset. Var flott og godt å få være der og ta del i det. 
Er utrolig takknemlig ovenfor hver enkelt deltaker, for det er summen av alle som deltar som gjør et slikt kurs til det der er. Så et ydmykt takk til dere alle.
Takk til Dag og Bonnie for deres kunnskap og vilje til å dele av deres innsikt, kunnskap og visdom. Sammen har dere en UTROLIG energi. Var fascinerende å få sett og følt den. Det er den som sammen får de riktige menneskene til å delta. Alle på sitt plan, ift hvor den enkelte befinner seg på sin livsvei.
Takk for alle sterke møter og innsikt som ble delt.
Takk!
-Frank

"Kurset er innholdsrikt og lærerikt. Dag formidler på en pedagogisk og inspirerende måte, som gjør at det man lærer, er lett å ta med seg for utprøving etterpå. Kurset har høyt faglig innhold, men med rom for den enkelte og et utgangpunkt som kan treffe alle interesserte".

-Kvinnelig kursdeltaker, Bånkall Oslo 

Tilbakemeldinger på healing:

Behandlingsmetoden til Dag fungerer på en unik måte, til å få belyst og behandle dype årsaker som er resultat til virkning. På den måten snus det gamle mønsteret til det positive, nemlig frihet. Dag er en behagelig terapeut, han er ydmyk – varm og dyktig.
kvinne, 57 år

Da jeg kom til Dag første gangen, slet jeg mye med angst og dårlig selvtillit. Timene har lært meg at jeg har sterk kraft i meg selv som hjelper som hjelper meg å takle angsten, og bygger meg opp. Har fått et bedre og meningsfylt liv.

kvinne, 36 år

Du healer fra hjertet og inn i min sjel. Du er veldig tilstede når du jobber. Du har spennende og variert healing ”program”. Du kan åpne dører og vise vei for glede, harmoni og kjærlighet.
Takk.

kvinne, 56 år

Jeg synes kurset var lærerikt, og det var en veldig spesiell opplevelse for meg: En reise inn i sjelen! Kjente på sårheten. Vondt og tøft! Men en fantastisk følelse, av å kjenne frigjørelsen i hjertet igjen! Så jeg reiser tilbake fra naturskjønne omgivelser og et møte med fantastiske mennesker, med varme og harmoni i hjertet mitt. En herlig frihetsfølelse! Takker deg Dag, for lyset og kjærligheten du ga oss alle og for et fantastisk kurs og opphold.

Kvinne, 39 år


Det har vært en et flott innholdsrikt 1. dags kurs, hvor det har vært mye kjærlighet, humor og latter. Dag er en dyktig flott, morsom og entusiastisk lærer.



Mann, 41 år

Jeg har hatt det kjempefint. Har lært mye nytt å spennende. Kurset har vært topp egentlig. Håper jeg kan være med på det neste, for jeg likte meg veldig godt her.

Jente, 10 år

Har hatt det kjempefint på dette kurset! I samspill med naturånder og nydelige kraftfulle energier har jeg fått åndelig innsikt, indre styrke og fri flyt i hjertet mitt.

Kvinne, 33 år

Jeg vil gjærne gi en tilbakemelding på meditasjons kurset du hadde nå i høst!;-)
Tusen takk for at jeg har vært så heldig å få lov til å være med.
Det er en god fin atmosfære, og du har så rolig og god måte å formidle deg på.
Meditasjon er bare en god ting jeg varmt annbefaler. Min erfaring er at det fører til større klarhet og ro;-)

Kvinne, 39 år

Dagskurs i "Et skyldfritt hjerte":

Var selvutviklingskurs om kjærlighet og parforhold lørdag
22.02.10, holdt av Dag R. Linnerud. Anbefaler kurset på det
sterkeste. Dag ledet oss gjennom denne "reisen" på en flott måte.
Det gav meg et helt nytt perspektiv, både på kjærligheten og
min egen adferd og mønstre. Det fikk frem sider jeg selv ikke
hadde tenkt på, både på synet i forhold til meg selv, hva jeg bør
endre, og hva jeg egentlig ønsker å oppnå. Ting jeg selv ikke
hadde kommet til å tenke på om det ikke var for denne helt
spesielle "settingen". Det var en fin gruppe på fire stykker.
Dagen gikk som en "vind". Dag guidet oss, han er tydelig og klar.
Utrolig flink, han har en spesiell evne til å "se" hver og en av
oss og få alle med. Jeg var på forhånd veldig spent på hva denne
dagen ville bringe, og er utrolig glad for at jeg meldte meg på.
Den kvelden gikk jeg hjem med et nytt syn på kjærligheten,
meg selv og livet. Hjem med et "lett hjerte". At det er mulig
å finne den "gode kjærligheten"
dersom man virkelig ønsker det. Og ny tro på fremtiden.
At vi selv kan være med å omdanne negative mønstre i livet
vårt til å bli noe positivt.
Takk til Dag, og til dere som var der og gjorde det til en spesiell dag.


Hilsen kvinne i 40-årene

Hadde mange motforestillinger om det å være i en gruppe. Jeg er ikke noe gruppe menneske og er fortsatt ikke det, men gruppen var liten og det var ok å være sammen med dem, samtidig som målet var å være mest mulig i seg selv. Det fungerte helt utmerket for meg.
Jeg var heller ikke sliten,,,,før jeg kom hjem. Masse gode energier i rommet.
Lærte noe om meg selv, om enn ikke sjokkerende nytt og fikk for første gang muligheten til å se en aura(din)
Først og fremst var det et godt sted å være i seg selv. Har fortsatt med å meditere 1 gang pr dag iallefall. Det er likevel mange flere spørsmål som har dukket opp i etterkant, enn jeg hadde ved start, og det er vel en del av min videre fordypning.
Takk for et flott kurs!!

Kvinnelig kursdeltaker

Har vært på dagskurs i selvutvikling hos Dag.
Det har vært en fin lærerik dag, som gikk alt for fort.
Fikk lære mye om meg selv, som kan snus til det positive.
Dag er en flott kursholder, som er flink til å veilede deg.
Og anbefaler det på det varmeste.

Kvinnelig kursdeltager

Veldig fornøyd med kurset. Jeg fikk et kurs jeg forventet.
Ble mer bevisst på mine egne tanker. Fikk nå en "veiledning"
på hva jeg skal gjøre for å snu de negative tankene til positive
tanker.


Kvinnelig kursdeltaker

Når sabotøren ble borte, gikk det opp for meg at jeg er
langt mer kjærlig enn jeg trodde. For meg dreier det seg
om å ta ansvar. Et glimrende kurs med en glimrende kursleder.
For meg var det en fulltreffer.


Mannlig kursdeltaker

Ble kjent med alle aspektene av meg selv og ble bevisst mine
mønstre. Nå har jeg fått inspirasjon og visdom til å kunne bryte
de negative mønstrene og begynne med å nå mitt høyeste potensial.


Kvinnelig kursdeltaker

Tilbakemeldinger fra meditasjonskursene:

Har vært veldig interessant og spennende. Har aldri
meditert tidligere, men vil helt sikkert gjøre det fra nå av.
Synes det har vært interessant å høre Dag fortelle om
inkaene. Han er en veldig spennende kar. Lykke til
videre. Vi sees sikkert igjen.

kursdeltakter Porsgrunn-kommune

Kjempebra kurs. Følte en fin ro på kursene.
Kommer til å fortsette å meditere.

Kursdeltaker Porsgrunn-kommune

Helt ærlig!
Kom til meditasjonskurs i kjempefrustrasjon i dag.
Rimelig negativ. Og vips! Litt rart å si det, men etter
innledende pusteteknikk var jeg plutselig i kontakt
med mitt høyere selv. Fikk en flott dialog. Og det
beste er at jeg vet at jeg kan sette meg selv i den
tilstanden igjen, når jeg tar meg tid. Takk!!!

Kursdeltaker Porsgrunn-kommune

Føler ikke at pusteteknikken passer for meg. Hadde
en forventning om at den var mer avspennende.
Lettest å meditere etter musikk. Likte meditasjons-
reisen vi hadde en av de første gangene og "kraftdyret".
Bra med teori rundt tenkningen. Synes det var
spennende, men fått inspirasjon til å prøve å meditere.

kursdeltaker Porsgrunn-kommune

Takknemlig for å ha vært med. Velvære og avslappende.
Naturlig når man er her, men uvirkelig når man skal
forklare for andre hva man er med på.

kursdeltaker Porsgrunn-kommune

Spennende. Får en følelse av en ny verden.

kursdeltaker Porsgrunn-kommune

Dette ga meg energi, og mer mot til å gå
videre i livet, med glede og kjærlighet.

Kursdeltaker Porsgrunn-kommune

Syns dette har vært et spennende og
interssant kurs! Kursleder var veldig flink!
Går gjerne på kurs igjen! Takk!

Kursdeltaker Porsgrunn-kommune


Et glimrende og berikende kurs.
Har sett fram til hver kurskveld.
Jeg har begynt så smått og tenke i nye baner.

Kursdeltaker Porsgrunn-kommune


En spennende reise innover, utover, sydover,
bortover. Interessant og lærerikt.
En flott instruktør, som har gjort at jeg gjerne
vil lære mer.

Kursdeltaker Porsgrunn-kommune

Tilbakemeldinger fra kurset "Sjamenens vei":

Veldig interessant kurs, rikt på opplevelser
og inntrykk. Herligt å få oppleve å være
i seg selv og kjenne på det som kommer 
innenfra.

Kursdeltaker Bryne

Fantastisk kurs. Lærerikt. Dette vil arbeidda
i kroppen i lang tid framøve. Og Dag har ei
nydelig stemme når han syng/joiker? Ein
stemme som går langt i sjela. TUSEN TAKK!

Kursdeltaker Bryne 

Takk for et lærerikt og flott sjamankurs.

Kursdeltaker Bryne

Takker for et verdifullt og lærerikt kurs. Det
var en flott gjeng, som var med på å skape gode
energier og satte en god "energiramme" slik
at det ble en helhet, som gjorde at vi ga noe
til hverandre. Sjela mi og sinnet mitt er 
positivt fornøyd.

Kursdeltaker Bryne

Jeg er kjempe takknemlig for at jeg fikk delta på dette kurset. Det var utrolig lærerikt og vi fikk med oss flere verdifulle verktøy som vi kan jobbe mer med hjemme. Det var utrolig hvor mye vi fikk ut av en dag. Jeg er også utrolig takknemlig for at jeg er blitt kjedt med deg Dag, for meg er du kjærlighet. Du fikk meg til å forstå at kjærligheten finns inni meg også, jeg vet nå at jeg ikke trenger lete rundt meg. Det er noe med deg som setter igang prosesser i meg, med det du skriver og sier. Tusen takk, for at du er deg:)

Kursdeltaker Bryne